رزرو هتل

 حضورما در شهر استانبول باعث گردید؛ علاوه بر ثبت نام داوطلبین در آزمون آیلتس بتوانیم خدمات دیگری را نیز به آنها ارائه دهیم و در تمامی مراحل سفر، آزمون و دریافت کارنامه در کنار آنان باشیم. از بهمن 1401 تا به امروز بیش از 3000 نفر از خدمات دانشیار بهره بردند و این موفقیت بزرگ و ارزشمندی برای مرکز پژوهشی دانشیار است. 

لطفا قبل از ارسال درخواست رزرو هتل موارد زیر را مطالعه فرمایید

۲) این آزمون‌ها بر اساس نوع آزمون آکادمیک و جنرال و تاریخ برگزاری آزمون دسته بندی شده است.

3) با کلیک بر روی نوع آزمون Academic و یا General در تقویم آزمون‌های آیلتس زیر می‌توانید اطلاعات مربوط به آن آزمون را مشاهده کنید.

4) هزینه آزمون ۱۳۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و به صورت علی‌الحساب می‌باشد.

5) آزمون‌ها در چهار نوبت در ساعات ۷:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. داوطلبان می‌بایست حداقل ۴۵ دقیقه پیش از آغاز امتحان در محل حضور داشته باشند.

6) به همراه داشتن کارت ملی و پاسپورت (یا کارت شناسایی که ثبت نام با آن انجام گرفته) الزامی است.

7) برای آگاهی از شرایط تغییر و یا کنسل کردن آزمون به صفحه سوالات متداول بروید.

8) آزمون مصاحبه، در همان روز آزمون کامپیوتری انجام می‌شود و با توجه به زمان آزمون کامپیوتری، می‌تواند در نوبت صبح یا بعد از ظهر برگزار شود.

9) نتایج آزمون بین 3 تا 5 روز کاری اعلام می‌شود.

10) 72 ساعت قبل از آزمون، دسترسی سنتر به پنل ثبت نام شما قطع می‌شود. پرداخت و تغییر ثبت نام در این بازه زمانی برای سنتر مقدور نمی‌باشد.

11) ثبت نام در سایت IDP برای سه ماه آینده امکان‌پذیر است؛ چنانچه تاریخ مد نظر شما در بازه زمانی بیشتر از سه ماه می‌باشد، لطفاً وب‌سایت را در هفته‌های آتی چک بفرمایید.

* شفاهی (Speaking) تمامی آزمون‌های تهران: شریعتی، متروی قلهک، خیابان کدوئی، کوچه کارون، ساختمان آیلتس تهران.

توجه: لطفاً دقت فرمایید که ثبت نام در سایت سازمان ملی سنجش آموزش کشور الزامی می‌باشد، در غیر اینصورت از ورود شما به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

سبد خرید